Wie is linnenspeciaalzaak.nl?
Wij richten ons op jong en oud, modern en klassiek. Maar kwaliteit, service en persoonlijkheid staan altijd centraal. » Lees verder

Veel gestelde vragen
Wilt u snel antwoord op uw vraag? Raadpleeg dan eerst hieronder de veelgestelde vragen. Als uw vraag niet via de veelgestelde vragen beantwoord kan worden, kunt u gebruik maken van ons e-mailadres. Wij proberen altijd uw vraag dezelfde werkdag te beantwoorden. » Lees verder

Betalingen
Wij hanteren drie gemakkelijke manieren van online betalen. We ondersteunen iDEAL, uw creditcard-betalingen worden beveiligd afgehandeld via de PayPal server. En natuurlijk kunt u bij ons ook uw bestelling over maken d.m.v. telebankieren.

Wilt u meer weten over linnenspeciaalzaak.nl? Contact met ons opnemen? Een vraag stellen? Antwoorden op uw vragen vindt u op de pagina’s hieronder.

Contactgegevens
Hier vindt u onze contactgegevens. » Lees verder

Algemene voorwaarden
Wat zijn uw rechten en plichten? Alles wat u wilt weten over uw aankoop en over wat ervoor en erna gebeurt, leest u hier. Zo vindt u hier meer informatie over betalen via Internet en onze retourneringsregelingen. » Lees verder

Privacy Verklaring
Wij respecteren uw privacy, alles hierover vindt u in het volgende document. » Lees verder

Kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
U kunt niet- afgeprijsde producten gratis retourneren. Binnen 14 dagen na goede ontvangst van de retourzending wordt het volledige aankoopbedrag inclusief de berekende verzendkosten aan de koper wordt terugbetaald. Dit geldt voor retourzendingen binnen Nederland. Voor retourzendingen buiten Nederland geldt dat binnen 30 dagen na goede ontvangst van de retourzending, het aankoopbedrag exclusief de berekende verzendkosten aan de koper wordt terugbetaald.

Vanwege hygiëne kunnen hoofdkussens en dekbedden niet worden geretourneerd. Overige artikelen kunnen alleen worden terug gestuurd als het artikel compleet is en zich in de originele staat en fabrieksverpakking bevindt. Verder kunnen artikelen die speciaal op maat zijn gemaakt niet retour worden genomen. Wij verzoeken u daarom vriendelijk, als u maatwerk besteld om zeker te zijn van de juiste maten.

Artikelen die zijn afgeprijsd mogen worden geretourneerd, echter de retourkosten zijn voor uw eigen rekening. 

Ruilen is mogelijk. U ontvangt hiervoor één keer een gratis retourlabel. Mocht u hierna nog een keer willen omruilen, dan zijn de verzend- en retourkosten voor de koper.

Wij willen graag dat u een hoofdkussen neemt waar u goed op slaapt. Op de collectie hoofdkussens hanteren wij een testprogramma. Zo kunt u gratis en vrijblijvend een testkussen mee naar huis nemen en in uw eigen bed het kussen een week lang uitproberen. Zo bent u altijd zeker van uw aankoop. Alle merken van de hoofdkussens doen hieraan mee. Let op, deze service geven wij alleen als u het bij ons in de winkel koopt. Hier kunnen wij u namelijk informeren en u helpen tot de goede keuze. Als u online een hoofdkussen koopt en het is uit de verpakking, dan kunt u het niet terug sturen. Kom daarom zeker eens een kijkje nemen in onze winkel!

Hoe werkt het retourneren?
1) U meldt de retourzending binnen 14 dagen van ontvangst aan via de contactpagina of e-mail: info@pierrelommen.nl. Vergeet het bestelnummer niet erbij te vermelden. U ontvangt dan van ons een e-mail met een retourlabel. Let op: Is het artikel afgeprijsd, dan dient u het op eigen kosten te retourneren.
2) U pakt het product in en plakt het retourlabel op de doos. Let op dat alle kaartjes er nog aan dienen te zitten en de originele verpakking compleet dient te zijn.
3) U dient het retour bestemde pakket aan te bieden bij Post.nl. Dit moet u doen binnen 5 werkdagen na uw retour aanmelding bij ons.
4) Als de retourzending bij ons is binnen gekomen dan zullen wij dit per email aan u bevestigen. Wij betalen na bevestiging van de retourzending uw geld terug of sturen op uw verzoek, het nieuw gekozen artikel gratis toe. Binnen 30 dagen wordt het bedrag van het artikel op uw bankrekeningnummer overgemaakt.

Wij accepteren retouren uitsluitend op de hierboven omschreven wijze. U bent niet verplicht om een reden op te geven. Wij vragen u echter dit wel te doen, zodat wij onze diensten kunnen verbeteren. Natuurlijk horen wij ook graag wanneer u tevreden bent met uw aankoop. Een beoordeling op facebook is dan ook snel geplaatst!

Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen volgt u onderstaande stappen:
Een product uitzoeken
Heeft u een product gevonden? Kies de juiste maat, als nodig de juiste kleur en het aantal stuks. Klik dan op ‘In Winkelmand’.

Winkelmand
Voor u gaat bestellen kunt u hier nog de winkelmand bijwerken of doorgaan naar afrekenen. Wilt u verder shoppen of uw keuze wijzigen, klik dan op ‘Winkelmand bijwerken’. Klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ als de bestelling compleet is.

Gegevens invoeren
Voor het bezorgen van uw bestelling hebben we uw gegevens nodig.

Betaal- en bezorgmethode
Vervolgens controleert u de bestelling en kiest u of u het wilt laten bezorgen of dat u het wilt af halen in onze winkel. Selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode en volg hier de verdere stappen.

Bestelling bevestigen
Accepteer de algemene voorwaarden en klik op ‘Afrekenen’. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
Wij vinden het belangrijk dat u betrouwbaar en veilig bij ons online kunt winkelen. Heeft u nog vragen? Laat het ons weten!

Wat moet ik doen als mijn bestelling deels niet op voorraad is?
Uw bestelling wordt pas verzonden wanneer alle producten op voorraad zijn. Wilt u het gedeelte dat wel direct leverbaar is eerder ontvangen? Laat het ons weten en neem contact op met onze klantenservice.

Ik wil mijn bestelling wijzigen, wat moet ik doen?
Heeft u een fout gemaakt in uw bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan kijken wij of het mogelijk is de order nog aan te passen.

Wilt u het product afhalen? Dan kunt u bij ons in de winkel betalen met IDEAL, Creditcard, pinnen of contact betalen.

Wilt u het product laten bezorgen? Dan kunt u kiezen tussen de volgende opties:
– iDEAL of Klarna betaling: U betaalt direct veilig met uw bank.
– Creditcard betaling: Alle Visa, Mastercard en American Express creditcards worden geaccepteerd.
– Bankbetaling: U maakt na bevestiging van uw bestelling het totaalbedrag over naar onze bankrekening. Houdt hierbij rekening dat wij de bestelling pas versturen zodra wij de betaling hebben ontvangen. Het duurt gemiddeld 1 á 2 werkdagen voor de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank.

Maakt www.linnenspeciaalzaak.nl gebruik van kortingscodes?
Wij maken af en toe gebruik van kortingscodes. Deze kunnen gewonnen worden bij winacties of via u kunt ze krijgen via de nieuwsbrief.
U kunt zich hier inschrijven voor de nieuwsbrief.

Hoe kan ik de kortingscode gebruiken?
Als u naar uw ‘Winkelmand’ gaat ziet u onder de bestelling staan ‘Kortingscode toepassen’. Als u hier de code invult wordt vervolgens het bedrag automatisch verrekend met uw bestelling. Let er wel op dat wij gratis verzenden boven een bedrag van €50,-. Het kan daarom zijn dat u met de kortingscode onder dit bedrag uit komt, dan moet u de verzendkosten betalen. U kunt ook nog iets uitzoeken op onze webshop zodat u boven het bedrag van € 50,- uitkomt, dan is het verzenden gratis.

Een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld en de kortingscode is één keer te gebruiken.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van uw bestelling, afgeleverd in Nederland bedragen € 6,95 bij een bestelbedrag onder € 50,-. Alles vanaf dit bedrag doen wij gratis verzenden binnen Nederland.
Woont u in het buitenland? De verzendkosten wisselen afhankelijk waar u woont. U kunt de verzendkosten van uw bestelling terug vinden op https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/

Wat is de levertijd?
Artikelen die op voorraad zijn worden binnen 1-3 werkdagen bezorgd. Artikelen die niet standaard voorradig zijn hebben een langere levertijd (10-15 werkdagen). Mocht dit het geval zijn, dan brengen we u hiervan op de hoogte. Verder kan het voorkomen dat artikelen zoals hoeslakens, moltons of kussenslopen niet in onze winkel op voorraad zijn. Deze zullen dan vanuit de leverancier verstuurd worden, de levertijd kan dan iets langer zijn.

Welke bezorgopties zijn er?
Uw kunt uw pakket afhalen bij ons in de winkel of wij kunnen het u versturen wij met PostNL.
Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. PostNL komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaart PostNL het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het terug gestuurd naar www.linnenspeciaalzaak.nl.
Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mogen wij het pakket niet aan u meegeven.

Hoe worden de artikelen verstuurd?
De producten worden netjes in een doos verpakt en naar u opgestuurd.

Kan ik mijn pakket volgen?
Ja, zodra uw producten zijn ingepakt en verstuurd ontvangt u per e-mail een track & trace code.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens het bezorgen?
Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. PostNL komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaart PostNL het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het terug gestuurd naar www.linnenspeciaalzaak.nl.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mogen wij het pakket niet aan u meegeven.

Na ontvangst van mijn product constateer ik een (productie) fout, wat moet ik doen?
Bij klachten of productiefouten kunt u binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail sturen via » Lees verder Wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met u opnemen en zullen proberen uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

Wat is het wasvoorschrift?
Als u het artikel ontvangen heeft, raden wij u aan het eerst te passen alvorens het te wassen.

Voor het gebruik adviseren wij het beddengoed (dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons) en de nachtkleding eerst eenmaal te wassen. Het beddengoed zal dan beter aansluiten en de vochtopname van de stof zal hiermee worden verhoogt.

Ons advies m.b.t. wassen:
– Volg altijd het wasvoorschrift op dat bij het artikel zit.
– Was dekbedovertrekken en kussenslopen binnenstebuiten.
– Was donkere kleuren apart van lichte kleuren.
– Gebruik bij donkere kleuren weinig wasmiddel.
– Gebruik bij voorkeur een vloeibaar wasmiddel en geen wasverzachter.
– U kunt een scheutje azijn toevoegen om de kleur goed te behouden.
– Niet weken, dus laat het beddengoed nooit in het water staan of laat het beddengoed na het wassen nooit nat in de wasmachine liggen.
– Was niet te heet! 40°C is in de meeste gevallen voldoende. Bij twijfel check dan nogmaals het wasvoorschrift.
– Was hoofdkussens of dekbedden alleen als het nodig is. Controleer het wasvoorschrift en was op een fijnwasprogramma of het wolwasprogramma. Bij normaal gebruik wordt een dekbed gemiddeld eens in de vier of vijf jaar gewassen. Door dagelijks het dekbed op te schudden wordt de vulling weer los gemaakt. Ook is het goed elke dag minimaal één of twee uurtjes de slaapkamer te luchten door een raam open te zetten. Zo blijft het dekbed langer fris.
– Bij het wassen van een donzen hoofdkussen of dekbed adviseren wij om tennisballen in de wasmachine erbij te doen, zodat het lekker luchtig blijft en de (dons)veertjes niet samenklonteren. U dient het donzen kussen of dekbed erna in de droger te doen zodat de vulling goed droogt.

Ons advies m.b.t. drogen:
– Laat het beddengoed na het wassen nooit nat in de wasmachine liggen.
– Hang beddengoed binnenstebuiten op als u het buiten laat drogen. Dit om verkleuring van de zon tegen te gaan.
– Stel een kort programma in of droog op lage temperatuur als u het beddengoed in de wasdroger droogt.
– Dekbedovertrekken die strijkvrij zijn kunt u het beste 5 à 10 minuten in de wasdroger doen en daarna direct uithangen. Dit geeft het mooiste resultaat.
– Als u een dekbed of hoofdkussen met donzen vulling wast, zorg dan zeker dat u dit in de droger doet. Doet u dit niet, dan droogt het niet goed en zullen de veertjes samenklonteren. Gooi in de droger ook een paar tennisballen erbij. Zo zorg u ervoor dat het dekbed weer lekker luchtig wordt. Hang na het drogen het dekbed overdag uit op het balkon of in de tuin. Houd er rekening mee dat het drogen wel even kan duren! (meerdere uren is normaal).

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Jazeker, want naast deze webshop hebben wij een winkel in de binnenstad van Roermond. Hier kunnen wij u te woord staan met een gratis kopje koffie. Verder vindt u hier een groter en uitgebreider assortiment. En als u meer advies wilt over het aanschaffen van uw beddengoed, hoofdkussen of dekbed dan kunnen wij u beter adviseren in onze winkel. Tevens kunt u uw hoofdkussen een week lang gratis testen als u het bij ons in de winkel komt kopen, dit kan niet online.
Onze openingstijden kunt u hier vinden: https://linnenspeciaalzaak.nl/over-ons/. Mocht u langs willen komen op een dag dat wij niet open zijn, neem dan telefonisch contact met ons op. Dan plannen we een afspraak in.
Waar kan ik parkeren?
De dichtstbijzijnde parkeergarage vanuit onze winkel is het Q-Park Roercenter (Roersingel 13 in Roermond). Deze ligt slechts op 150 meter van ons verwijdert. De tarieven en ook andere parkeermogelijkheden kunt u vinden op: www.roermond.nl/parkeren

Hoe zit het met de garantie?
Wanneer u een product bij ons bestelt, kunt u ervan uitgaan dat het product van goede kwaliteit is. Echter, heeft u een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen proberen voor een gepaste oplossing te zorgen. https://linnenspeciaalzaak.nl/contact/

Hoe werkt ‘mijn account’?
Als u een bestelling wilt plaatsen dan hoeft u geen account aan te maken. Het aanmaken van een account heeft echter een aantal voordelen.

Hier zijn de voordelen op een rijtje:
– U kunt sneller en eenvoudig bestellen als u niet telkens opnieuw al uw gegevens opnieuw in moet voeren
– U kunt uw bestelstatus bekijken
– U kunt uw persoonlijke gegevens makkelijk aanpassen

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. U kunt uw e-mailadres dan opgeven en binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail waarin uw nieuwe wachtwoord staat. Als u wilt kunt u dit wachtwoord wijzigen.
Wat moet ik doen als ik mijn e-mailadres ben vergeten?
Als u uw e-mailadres om in te loggen bent vergeten kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken dan uw e-mailadres in het systeem op en sturen u een bericht met uw emailadres. U kunt dan weer inloggen of een nieuw wachtwoord aanvragen.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00